חוסר רגישות: האופוזיציה הודיעה כי לא תתקזז עם ח"כ גליק האבל

איתי גדסי No Comments on חוסר רגישות: האופוזיציה הודיעה כי לא תתקזז עם ח"כ גליק האבל

הזוי: על אף העובדה שח"כ יהודה גליק אינו יוכל להשתתף בהצבעה על חוק המרכולים בשל אבלו הכבד על פטירת אשתו הבוקר, באופוזיציה הודיעו כי לא יסכימו להתקזז עמו | אלקין: "איבוד צלם אנוש"

ח"כ יהודה גליק צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חוסר רגישות יוצא דופן נרשם היום בשורות האופוזיציה בכנסת. לאחר שהתבשר הבוקר ח"כ יהודה גליק על פטירת אשתו, יפי גליק ע"ה, והוברר כי בשל כך הוא אינו יוכל להשתתף בהצבעה על חוק המרכולים היום, הודיע יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ יואל חסון, כי האופוזיציה אינה מתכוונת לאשר קיזוז של חבר כנסת משורותיה.

המתקפות על הודעה זו לא איחרו לבוא.

השר זאב אלקין אמר: "‏אופוזיציה המסרבת לקזז חבר כנסת, שצריך להיעדר בשביל הלוויה של אשתו, איבדה צלם אנוש ולא ראויה להציב אלטרנטיבה שלטונית! אבי גבאי, בוז'י הרצוג ויאיר לפיד – אני קורא לכם להתעשת ולהציל את כבודה של הכנסת, שיואל חסון ביזה אותה הבוקר בשמכם. ברוך דיין האמת, תנחומים למשפחת גליק".

השר יריב לוין אמר: "שפל מוסרי חסר תקדים בכנסת. בדמוקרטיה, ההצבעות בכנסת צריכות לשקף את רצון הבוחר ולא לעוות את יחסי הכוחות על ידי גילוי חוסר רגישות וחוסר אנושיות מוחלט במקרים בהם אדם נמצא באבלו, או במיטת חוליו. חברי האופוזיציה שמרבים לדבר על זכויות אדם ומתהדרים כביכול בייצוג ההומניות עלי אדמות, מתנהגים כאחרוני העסקנים כאשר הודיעו שלא יקזזו את השר אזולאי ואת ח״כ גליק, לאחר שבשבוע שעבר השמיצו באופן בוטה את חברם ח"כ גילאון שגילה חמלה וסייע לשר אזולאי. בושה וחרפה".

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין אמר: "זכותה של האופוזיציה לא לקזז את יהודה גליק. זכותי לומר שאני מכיר תרבות אחרת. קורא לאופוזיציה לחזור בהם מההחלטה חסרת הרגישות הזו לטובת כולנו".



0 תגובות